Maarten Kaaij

Maarten Kaaij op LinkedIn

Met de combinatie van een technische (natuurkunde) achtergrond en projectleiderskwaliteiten
met business inzicht en een sterk ontwikkeld gevoel voor communicatie ben ik begin 2008 gestart
als freelancer online marketing & web analytics.
In 2011 ben ik met met Henry Vrolings de Internet Scorecard Company gestart.
Dit bedrijf richt zich op slimme dashboarding voor internet toepassingen.
Oud collega’s en klanten typeren me als ondernemende creatieve rasopimist,
samenwerkingsgericht en collegiaal waarbij ik op plezierige wijze
sturing geef aan het neerzetten van het gewenste resultaat.
Kortom: I get your job done!

Expertise

  • Online marketing advies & begeleiding (B2C/B2B)
  • Webanalyse / webanalytics advies & begeleiding (B2C/B2B)
  • Conversie optimalisatie
  • SEO / SEA
  • Inrichting webscorecards / internet scorecards / web dashboards
  • Training on the job
  • Tools, web analytics:
    Google Analytics, Adbobe SiteCatalyst, Omniture, HBX, Webtrends, Sitestat,
  • Tools, e-commerce/cms :
    Hybris, Intershop, GX, Tridion, Magento
  • Tools, BI:
    Tableau Software, QlikView

Diensten

Implementatie van web analytics
Adviseren en begeleiding bij online marketing
Begeleiden en adviseren op gebied van conversie optimalisatie
De inrichting van KPI dashboards, met ontsluiting van meerdere databronnen